پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118048
موفقيت مرکز رويش هلال احمر در درمان ناباروري
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1654

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حميد چوبينه با اعلام اينکه تا کنون ?? درصد يک‌هزار و ??? زوج مراجعه‌ کننده به مرکز درماني رويش در روند درمان قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: بسياري از بيماران مراجعه‌کننده تشکيل پرونده دادند و در حال انجام مراحل مشاوره و اقدامات اوليه هستند تا وارد سيکل درمان شوند.

وي ادامه داد: به‌جز درمان ناباروري اقدامات ديگري هم در مرکز درمان ناباروري رويش انجام مي‌شود به‌طوري‌که تکنيک (PGD) يعني تشخيص ژنتيکي قبل از لانه‌گزيني از روش‌هاي درماني ارائه شده در اين مرکز است.

وي افزود: در بسياري از مواقع يک يا چند اختلال کروموزومي در يک خانواده شايع است و نگراني خانواده‌ها در اين موارد در زمينه ابتلاي فرزند آنها به يکي از اين اختلالات طبيعي است که در اين زمينه اين تکنيک در درمان ناباروري استفاده مي‌شود که به کمک آن مي‌توانيم از بسياري بيماري‌هاي کروموزومي جلوگيري کنيم.

چوبينه تعيين جنسيت فرزند دوم به بعد خانواده‌ها را يکي از قابليت‌هاي مرکز درمان ناباروري رويش هلال‌احمر معرفي کرد و گفت: براي نمونه زوجي داراي دو فرزند پسر است و تمايل به داشتن فرزند دختر دارد که با مراجعه به اين مرکز مي‌توانند اين انتخاب را محقق کند.

وي با اعلام تاسيس مرکز اقامت موقت مراجعه‌کنندگان در مرکز رويش اظهار کرد: با توجه به اينکه بيماران ناباروري عموما سيکل درمان طولاني دارند و بسياري از مراجعه‌کنندگان از شهرستان‌ها يا خارج از کشور براي اقامت در تهران با مشکل رو‌به‌رو هستند و بيمار نيز بايد در شرايط خاص و در زمان مشخصي روند درماني خود را سپري کنند، بر همين اساس يک مجموعه اسکان موقت با شرايط بسيار خوب براي اسکان مراجعه‌کنندگان شهرستاني و خارجي در نزديک‌ترين مکان موجود به مرکز درماني رويش احداث شده که مراحل پاياني تجهيز و آماده‌سازي آن در حال انجام است.

چوبينه با بيان اينکه براساس اعلام سازمان بهداشت جهاني بين ?? تا ??‌ درصد زوج‌ها در دنيا نابارورند، اظهار کرد: بر اساس آمار رسمي ?‌ ميليون زوج نابارور در کشور وجود دارد، البته احتمال بيشتر بودن اين رقم نيز وجود دارد.

مدير مرکز درمان ناباروري رويش هلال‌احمر روند پيشرفت‌هاي علمي و تکنولوژيک براي درمان ناباروري در مرکز رويش و به‌ طورکلي در کشور را مثبت ارزيابي کرد و گفت: خوشبختانه در کشور پيشرفت‌هاي علمي خوبي در اين زمينه صورت گرفته است، به‌ طوريکه در حال حاضر کشور ما برند علمي لازم را در منطقه و حتي جهان در اختيار دارد.

مرجع : خبرگزاري آنا

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html